Cavalierien rally-tokon rotumestaruuskilpailut

Cavalierien rally-tokon rotumestaruudet kisaillaan 22.9.2019 Ojangon koiraurheilukeskuksella Vantaalla. Samalla kilpailut ovat rally-tokon yleiset kilpailut kaikille luokille sekä bostoninterriereiden rotumestaruuskilpailut.

Tuomarina toimii Anna Pekkala. Cavaliereille ilmoittautuminen alkaa 16.8.19 klo 00:00 ja loppuu 22.8.19 klo 22:00. Muiden ilmoittautumiset alkaa 23.8.19 klo 00:00 ja päättyy 7.9.19 klo 00:00. HUOM! Ilmoittautumishinnat Boston/Cavalieryhdistyksen jäsenille 25 € koira, Ei jäsenille 32 € koira.

Varaa ensin paikkasi sähköpostilla: pj@suomenbostonit.fi, lähetä sähköpostissa koirasi nimi, rotu, luokka, säkäkorkeus ja onko mahdollisuutta koulutustunnukseen. Paikkavahvistus ja maksutiedot lähetetään sähköpostilla, ilmoittautumismaksun maksuaika on 2 päivää. HUOM! Vain maksettu ilmoittautuminen on vahvistettu paikka. Kun olet lähettänyt kuitin maksusta, saat paluupostissa linkin virkkuun ja salasanan.

Osallistumisoikeus on kaikilla cavalier kingcharlesinspanieleilla, jotka täyttävät Suomen Kennelliiton määrittelemät osallistumisvaatimukset. Kisaan osallistuvan koiran ohjaajan tai omistajan on oltava Suomen Cavalier kingcharlesinspanieliyhdistys ry:n jäsen.

Tasoluokittain (alo, avo, voi ja mes) palkitaan kolme parasta cavalier kingcharlesinspanielia ja lisäksi rotumestaruuksissa palkitaan kolme kokonaistuloksissa parasta koirakkoa. Rotumestaruudesta kilpailevat kaikissa luokissa vain hyväksytyt tulokset (vähintään 70 pistettä). Jos hyväksyttyä tulosta ei tule, ei rotumestariakaan palkita. Tarkemmat pistelaskukaaviot löytyvät cavalieryhdistyksen nettisivuilta osoitteesta