Cavalierkalenterikisa 2020 on nyt avattu

Cavalier hymyilee koko olemuksellaan… Mutta jokainen cavalier on persoona ja hymyilee omalla tavallaan. Onko sinun cavalierisi riehakas leikkijä vai lempeä tuumiskelija? Lähetä enintään neljä kuvaa, tausta on vapaa, mutta mieluiten ulkokuvia (valon takia). Vain cavaliereja kuvissa, ei ihmisiä eikä muun rotuisia koiria. Kalenteri tulee olemaan ulkoisesti samaa tyyliä kuin aiempien vuosien kalenterit ja se pyritään julkaisemaan ja saamaan myyntiin ennen yhdistyksen erikoisnäyttelyä 8.11.2019.

Valokuvauskilpailuun lähetettävän kuvan tulee olla kuvatiedosto, jota ei ole pienennetty, pakattu tai mielellään edes rajattu kuvan ottamisen jälkeen. Huom! Kuvien tulee olla vaakakuvia

Huomioithan, että kuvatiedoston koolla on oleellinen merkitys lopulliseen painojälkeen. Säädä siis kamerasi ottamaan mahdollisimman suurikokoinen kuva! (Painotalon ohje: ”Kalenterin kuva-alan koko on 275 x 184 mm. Suositeltava kuvien tarkkuus 300 dpi lopullisessa koossaan 3236 x 2173 pixeliä (noin 7 Mt), minimi 1079 x 724 pixeliä (noin 0,8 Mt = 800 kt).” )

Lähetä kuva, oma nimesi ja kuvaajan nimi (muistathan kysyä kuvaajalta lupa, jos sen on ottanut joku muu kuin sinä itse) viimeistään  8.9.2019 osoitteeseen kalenteri@cavalieryhdistys.com

Cavalierkalenterin 2020 kuvat tulevat esille Cavalieryhdistyksen fb-sivuille syyskuussa 2019. ’Tykkäyksiin’ perustuvalla, suuntaa antavalla yleisöäänestyksellä eniten tykkäyksiä saaneet kuvat pääsevät Hallituksen arvioitaviksi ja lopullisen päätös tehdään tällöin. Tavoitteena on, että kaikki neljä väriä olisivat tasapuolisesti edustettuina kalenterissa.
Huom! Jos sinulla on ongelmia tiedoston lähettämisessä, ota yhteyttä kalenteri@cavalieryhdistys.com  -osoitteeseen!

Cavalieryhdistys pidättää oikeuden käyttää kilpailuun lähetettyjä kuvia myöhemmissä julkaisuissaan.
Kuvan yhteydessä ilmoitetaan tällöin aina kuvaajan nimi.

Voittajat palkitaan uunituoreella 2020 Cavalierkalenterilla!