Cavalieryhdistyksen joukkoterveystarkastus 7.6.2020 Riihimäellä

Aika: sunnuntaina 7.6.2020 klo 12 eteenpäin
Osoite: Havintie 44, 11710 Riihimäki (kennel Lagoonin tiloissa)
Tarkastavat eläinlääkärit:
Joanna Palojärvi (silmät, polvet ja sydän)
Anders Eriksson (sydänultra)Virallinen silmätarkastus 50€
Virallinen polvitarkastus tai sydänkuuntelu 20€
Virallinen sydänultratutkimus 150 €

Cavalierien CC & DE ja EF-geenitestausmahdollisuus poskiharjauksella myös mahdollista, kun tilaat testiin tarvittavat välineet etukäteen. Ota geenitestausmahdollisuudesta yhteys etukäteen kennelcaralinas@gmail.com

Yhdistyksen jäsenten 6 vuotta täyttäneiden cavalierien sydänkuuntelua yhdistys tukee enintään 25 €:lla eli tässä tarkastuksessa koko virallisen kuuntelumaksun suuruisella summalla (20 €), kun toimitat virallisen sydänlausunnon pdf-kopion ja maksukuitin kopion tai valokuvan osoitteeseen terveys@cavalieryhdistys.com. Katso vielä tarkemmat ohjeet täältä terveystukien hakemiseksi.

Jäsenten cavalierien sydänultrausmaksua tuetaan vastaavasti 60 €:lla kerran vuodessa virallista ultraäänilausuntoa vastaan.

Hintoihin lisätään 5€:n ilmoittautumismaksu/ ilmoittaja, joka menee Cavalieryhdistyksen terveystilille ja se sisältää kahvi- ja pullatarjoilun.
HUOM!!!! Vain KÄTEISMAKSU!

Ilmoittautumiset: 1.6.2020 mennessä (tai aiemmin jos koirien maksimimäärä täyttyy) sähköpostilla:
kennelcaralinas@gmail.com, aihekenttään: ”Joukkotarkki 2020”.
Mukaan mahtuu enintään 30 si-po-sy -tarkastettavaa ja 10 sydänultrattavaa koiraa.
Kun olet ilmoittautunut, saat lisäohjeet, miten toimia eteenpäin.Teethän terveystutkimuslähetetilauksen etukäteen Kennelliiton Omakoirassa tai tilaat lähetteet Kennelliitosta valmiiksi polvi- ja / tai sydäntarkastukseen!
Myös muun rotuiset ovat tervetulleita! Muun rotuisten ilmoittautuminen vasta 1.6.2020 lähtien.