Cavalieryhdistyksen kevätkokousta 2020 koskeva tärkeä tiedote

Vallitsevan koronaviruspandemian takia Suomen Cavalier Kingcharlesinspanieliyhdistys ry:n hallitus on päättänyt peruttaa 25.4.2020 pidettäväksi suunnitellun SCKCS ry:n kevätkokouksen ja siirtää sen pidettäväksi myöhempänä toistaiseksi määrittelemättömänä ajankohtana. Yhdistyksen hallituksen päätös pohjautuu Suomen hallituksen ja Suomen Kennelliiton antamiin ohjeistuksiin ja linjauksiin COVID-19 -viruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Hallitus pohti myös mahdollisuutta etäkokouksen järjestämiseksi, mutta yhdistyksen kokouksen järjestäminen kokonaisuudessaan etäkokouksena ei ole sääntöjen tai yhdistyslain mukaan mahdollista, joten hallitus katsoi edellä mainitut ohjeet huomioiden, että kokouksen järjestäminen suunniteltuna ajankohtana ei ole järkevällä tavalla jäsenistön tasapuolinen kohtelu huomioiden mahdollista.
Kevätkokouksessa jaettavaksi suunnitellut Vuoden cavalier -palkinnot luovutetaan voittajille myöhemmin järjestettävässä yhdistyksen kokouksessa.
Kevätkokouksen lisäksi myös kaikki muut yhdistyksen tapahtumat on peruutettu toistaiseksi ja yhdistyksen hallituksen kokoukset pidetään tarvittessa etäkokouksina. Cavalieryhdistyksen hallitus seuraa koronapandemiatilannetta tarkasti ja kaikki tapahtumat pyritään järjestämään myöhennetyllä aikataululla heti koronaviruspandemian tilanteen sen mahdollistaessa.

Yhdistyksen kokouksen uudesta ajankohdasta ilmoitetaan yhdistyksen internet- ja facebook -sivuilla viimeistään kuukautta ennen kokouksen uutta ajankohtaa.