Käyttäjätunnus unohtunut?

Jos edellisestä käynnistäsi on puoli vuotta, voi syy tunnuksen toimimattomuuteen olla se, ettei tunnusta ole enää olemassakaan. Käyttämättömät tunnukset poistetaan tietoturvasyistä kuuden kuukauden kuluttua viimeisimmästä käyttökerrasta ja silloin ei ole enää muuta keinoa aktivoida tunnusta kuin rekisteröityä uudelleen. Tuolloin ovat poistuneet myös palstalle mahdollisesti kirjoittamasi viestit.

Mikäli käyttäjätunnuksesi on yhä olemassa, käynnistyy sen palauttaminen tästä (avautuu uuteen ikkunaan), jolloin saat ao. näkymän.

Kirjoita tähän se sähköpostiosoite, jolla olet rekisteröitynyt, ja klikkaa Lähetä. Saat kyseiseen osoitteeseen muistutuksen käyttäjätunnuksestasi. Viesti saapuu usein jopa muutaman sekunnin kuluessa, joten ellei viestiä kuulu, tarkista roskapostikansiosi.

Jos antamasi osoite ei täsmää sivuston tietokannassa oleviin tietoihin, ei viestiä lähetetä ja matka päättyy tähän. Huolehdithan siis, että yhdistyksellä ovat ajantasaiset yhteystietosi.

Salasana unohtunut?

Klikkaa tästä (avautuu uuteen ikkunaan), jolloin saat ao. näkymän.

Kirjoita tähän se sähköpostiosoite, jolla olet rekisteröitynyt, ja klikkaa Lähetä. Saat kyseiseen osoitteeseen viestin, jossa on yhdistyksen sivustolle viittaava linkki. Klikkaa linkkiä.

Viestissä olevan linkin klikkaaminen vie alla olevaan näkymään, jossa vahvistuskoodi on jo valmiina, joten täydennä vielä käyttäjätunnuksesi ja klikkaa Lähetä. Ellei vahvistuskoodi siirtynyt automaattisesti omaan lokeroonsa, kopioi se saamastasi viestistä.

Seuraavalla sivulla pääset valitsemaan uuden salasanan. Kirjoita se samanlaisena molempiin kenttiin ja klikkaa sitten Lähetä.

Jos kaikki meni oikein, saat seuraavan ilmoituksen: