Ongelmia rekisteröitymisessä?

Kun olet rekisteröitynyt, lähettää järjestelmä sinulle automaattisesti viestin, jossa olevaa linkkiä klikkaamalla todistat antaneesi oikean sähköpostiosoitteen ja samalla lähetät ylläpidolle pyynnön aktivoida tunnuksesi. Ellei tämä viesti ole saapunut antamaasi sähköpostiosoitteeseen 15 minuutin kuluessa rekisteröitymisestäsi, suosittelemme tarkistamaan roskapostikansion sisällön, sillä eräät palveluntarjoajat tulkitsevat sinulle lähetetyn viestin virheellisesti roskapostiksi.

Tunnuksesi EI toimi heti, vaan rekisteröitymispyyntö siirtyy ensin ylläpitäjien tarkastettavaksi. Ylläpidon vahvistettua rekisteröitymisesi saat toisen viestin, jossa asiasta ilmoitetaan. Tämäkin viesti saattaa päätyä roskapostikansioon aiemmin mainitusta syystä.

Yleensä rekisteröitymiset käsitellään kahden vuorokauden sisällä siitä hetkestä, kun käyttäjä on vahvistanut sähköpostiosoitteensa klikkaamalla sivuston lähettämässä viestissä ollutta linkkiä. Linkki avaa yhdistyksen sivuston, jolla ilmoitetaan sähköpostiosoitteen vahvistamisen onnistumisesta. Ellei linkkiä ole klikattu, ei rekisteröityminen etene ja annetut tiedot poistetaan viikon kuluttua rekisteröitymisestä.

Mikäli rekisteröitymisestäsi ja sähköpostiosoitteesi vahvistamisesta on kulunut yli viikko ilman ylläpidon aktivointivahvistusta, et mitä todennäköisimmin ole yhdistyksen jäsen ja rekisteröitymisyrityksesi on siksi mitätöity. Tästä ei tule sinulle erillistä ilmoitusta.

Jos jäsenyytesi on kuitenkin kunnossa, olet vahvistanut sähköpostiosoitteesi etkä siitä huolimatta saa hyväksyntää rekisteröitymisellesi, lähetä asiasta sähköpostia osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..