Suomen Cavalier Kingcharlesinspanieliyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous 11.5.2019

Aika: lauantai 11.5.2019
Paikka: Scandic Riihimäki, Hämeenaukio 1, 11100 Riihimäki

klo 12.00 alkaen salaatti- ja keittolounas
klo 12.30 valtakirjojen tarkistus alkaa
klo 13.00 kevätkokous alkaa

Kokouksessa käsitellään sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat, joita ovat mm. seuraavat:
– esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien lausunto
– päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
– esitellään ja hyväksytään hallituksen ehdotus uudesta rotukohtaisesta jalostusohjesäännöstä ja perinnöllisten vikojen ja sairauksien vastustamisohjelmasta (PEVISA)

PEVISA-ehdotus ajalle 1.1.2020 – 31.12.2024.
Hallitus esittää, että PEVISA-ohjelma pidetään ennallaan. Esitys jalostuksen tavoiteohjelmaksi (JTO) 1.1.20120 – 31.12.2024.

• Suomen Kennelliiton perinnöllisten vikojen ja sairauksien vastustamisohjelma (PEVISA) cavalier kingcharlesinspanieleille 1.1.2020 – 31.12.2024
  • Pentujen vanhemmista tulee astutushetkellä olla voimassa oleva polvitutkimuslausunto ja silmätarkastuslausunto sekä sydämen auskultaatiotutkimus.
  • Koiran tulee sydäntutkimushetkellä olla vähintään 18 kuukauden ikäinen. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 36 kk vanhempi eikä sydämen kuuntelutulos astutushetkellä 12 kk vanhempi. Jos auskultaatiotutkimuksessa todetaan sivuääni, on koiran sydän tutkittava ultraäänitutkimuksella ennen jalostuskäyttöä.

– valitaan yhdistyksen edustajat Kennelliiton kokouksiin ja valtuustoon

Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti yhdistyksen kokouksessa paikalla oleva jäsen voi valtakirjalla edustaa kahta yhdistyksen jäsentä.
Malli valtakirjasta julkaistaan Cavalier-lehdessä 1/2019 sekä yhdistyksen internet-sivuilla.
Sääntöjen mukaisesti kokouskutsu voidaan toimittaa myös sähköisenä. Tarkennettu asialista sekä tieto mahdollisista hallituksen tai jäsenistön esityksistä tullaan julkaisemaan sähköisessä muodossa yhdistyksen internet –sivulla www.cavalieryhdistys.com viimeistään kuukautta ennen kokousta.
Mikäli haluat, että esitykset lähetetään sinulle postitse tai sähköpostilla, niin ota yhteyttä
Jaakko Lehessaareen, 040 5389376 tai jaakko.lehessaari@cavalieryhdistys.com

Tervetuloa,

Vuoden Cavalier -palkintojen jako vuosikokouksen jälkeen.
HUOM! Sitovat ilmoittautumiset tilaisuuteen tarjoilujen takia 28.4.2019 mennessä marianne.trogen@cavalieryhdistys.com