Toiset ja viimeiset jäsenlaskumuistutukset on lähetetty tänään 24.2.2024 lähetetty sähköposteihin

Cavalieryhdistyksen jäsenlaskujen toiset muistutuslaskut on nyt lähetetty yli 150 sähköpostiin ja myös muutamia paperisia muistutuslaskuja on postitettu.
Jos olet jo hoitanut 21.1.2024 eräpäivällä olevan jäsenmaksusi, voit asettua rauhassa odottelemaan maaliskuun puolivälissä ilmestyvää uutta Cavalierlehteä 1/2024.
Jos et muista maksaneesi tai et löydä laskua sähköpostistasi, ole yhteydessä jäsensihteeriin jasenet @ cavalieryhdistys.com (välit pois!).
23.1.2024 mennessä maksetut laskut on otettu huomioon.
Huomaathan, että ensi viikon aikana 26.2-3.3.2024 tulleet maksut otetaan vielä huomioon ja tämän jälkeen maksamattomat jäsenet poistetaan jäsenistöstä ennen ensimmäisen Cavalierlehden postittamista. Kasvattajilta, joilla banneri kotisivuilla, poistuu myös kennelmainos yhdistyksestä poistamisen myötä.