JÄSENREKISTERIN AKTIVOINTILINKIT LÄHETETÄÄN TÄNÄÄN UUDELLEEN !!!

Tänään lähetetään sähköposteihin uusi aktivoimislinkki kaikille Cavalieryhdistyksen jäsenille, joilla on rekisterissä sähköpostiosoite. Sähköposti on varustettu yhdistyksen logolla ja siinä on lyhyt infoteksti siitä, mitä linkin hyväksyminen tarkoittaa.
Toivottavasti linkin hyväksymissähköposti tavoittaisi mahdollisimman monen jäsenemme ja pääsisimme vihdoinkin eroon kalliiksi tulevista paperilaskuista.
Jos et saa linkin sisältävää sähköpostia, olethan yhteydessä jasenet @ cavalieryhdistys.com (välit pois!) ja kerrot säpo-osoitteesi jäsensihteereille saadaksesi myös em. aktivointilinkin.
Lisäinfoa vielä alla olevasta lokakuussa postitetusta tiedotteesta.

Suomen Cavalier Kingcharlesinspanieliyhdistys ry ottaa käyttöön uuden FloMembers-sähköisen jäsenrekisteripalvelun.
Jäsentietoihin on pääsy vain niillä henkilöillä, jotka tietoja tarvitsevat.
Jäsenrekisterin tietoja säilytetään sähköisessä rekisteripalvelussa (FloMembers-jäsenrekisteri / palveluntarjoaja Flo Apps Oy). Järjestelmä täyttää EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.

Vanhoille varsinaisille jäsenille, kunnia- ja pentuejäsenille, joiden sähköpostiosoite on rekisterissä, on lähetetty FloMembersista henkilökohtainen jäsenyyden aktivoimislinkki.
Jos et ole saanut linkkiä, muista tarkistaa roskapostisi ja gmailissa myös mainokset ja ilmoitukset. Jos et edelleenkään löydä, liittymislinkkiä, ota yhteyttä jasenet@cavalieryhdistys.com.
Jokaisella liittymislinkin kuitanneella on mahdollisuus tarkistaa jäsentietonsa ja tarvittaessa muuttaa niitä tämän linkin kautta.
Perhejäsenet ovat jatkossakin liitetty varsinaisen jäsenen tietoihin ja laskutukseen. Perhejäsenten tietojen muuttaminen onnistuu yhteydenotolla jäsensihteereihin.

Jokaisella jäsenellä on mahdollisuus tarkistaa omat jäsentietonsa. Aktivointilinkin hyväksymisen jälkeen jäsentietojen tarkistaminen tapahtuu tästä linkistä.
Jäsenen vastuulla on huolehtia, että jäsentiedot ovat ajan tasalla. Sivulla on ohjeet unohtuneen salasanan uudelleenasettamiseen. Uuden aktivointilinkin saa tarvittaessa jäsensihteereiltä.

Jäsenmaksujen laskutus, jäsenviestintä ja tapahtumien hallinta hoidetaan jatkossa FloMembersin kautta.

Mikäli et ole vielä jäsen, liity jäseneksi helposti täyttämällä jäsenlomake klikkaamalla tästä.
Varsinaisen jäsenen jäsenmaksu 25 e/ vuosi, perhejäsen 5 e ja kasvattaja voi liittää pentuejäsenensä, joka ei ole vielä yhdistyksen jäsen 10 eurolla yhdistykseen.
Kasvattajajäsenyys varsinaisen jäsenyyden lisänä oikeuttaa julkaisemaan kasvattajabannerin yhdistyksen kotisivuilla. Kasvattajajäsenyyden hinta on 15 e.
Perhejäsenet laskutetaan aina perhejäsenen kautta ja samalla laskulla.

Vanhoille jäsenille jäsenmaksut kuluvalle vuodelle postitetaan jatkossa sähköpostitse tai paperisena ( + laskun omakustanteinen postitushinta / lasku) sähköpostittomille jäsenille aina tammikuun alussa.
Muista tarkkailla sähköpostiasi! Sähköposti voi mennä myös roskapostisuodattimen kautta väärään kansioon suuresta lähetysmäärästä johtuen, joten muista tarkistaa myös roskapostikansiosi.

Paperilaskuista tullaan jatkossa laskuttamaan omakustannehinta eli 3 e/lasku vuonna 2023.
Mikäli olet vanha jäsen ja olet saanut laskusi paperipostilla, mutta haluat jatkossa välttää paperilaskutuksen postituslisämaksun, ilmoita tämä toiveesi ja sähköpostiosoitteesi jasenet@cavalieryhdistys.com